6 Şubat 2017 Pazartesi

bir takım değişen planlar dizisi

i am dying here.

son günlüğü tuttuktan sonra hiç bir yerde paylaşma fırsatı bulamadan rahatsızlandım. bugün baş ağrısının hafifleyip bilgisayar ekranına bakabildiğim ilk gün.

boğaz enfeksiyonu ve ciğer üşütmesi sebebiyle yaklaşık bir haftadır tecritteyim. bu süreçte sadece 13 liralık bir malzeme alışverişim oldu.

malum nedenlerin üzerine, yaklaşan yök-dil ve yds sebebiyle Sinemia üyeliğimi iptal ettim. sinema için ayırdığım tutarı kitaba yatırdım ve yaklaşık 75 liralık dehşet bir kitap alışverişi yaptım. kargonun gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. (i love hepsiburada)

onun dışında yazacak bir şey bulamıyorum. çünkü ders çalışırken zorlanıyorum, spor ve diyet yapmaktan mahrum haldeyim. şu an tüm kararlarım askıda, şubat ayının sonuna kadar her şey muallakta. hastalıktan hayır çıkarmaya mı çalışıyorum bilmiyorum ama biriktirmem gereken tutardan daha fazlasını biriktirmeyi başarabilirim. bir umut.

sağlık önemli gençler, sağlığa dikkat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder