7 Ocak 2016 Perşembe

17 günde ne kadar harcadım?

Merhaba,

"Zorunlu harcamalar"ın yanına bir de "hesap etmediğimiz zorunlu harcamalar" geldi. Örneğin bir noktadan bir başka noktaya elimde valizle belli bir sürede varmam gerekti, derken çıktı size yol parası, mecburi mi evet mecburi, otobüsle gidemem, derken iş yerimden birine ilk maaş yemeği sözüm vardı, o da denk geldi. Bu durumda bu kararı vermeden önce vermiş olduğum sözü tutmak için şimdi verdiğim kararı bozmam gerekti. (bir seferlikti)

Bir de doğal gaz derdi var, mecburi bir harcama olarak. Ohoooy bir baktım bu hafta pek bir çok harcama yapmam gerekti.Peki ne kadar harcadım?


Bugün harcayacağım yolu da dahil edersek 17 günde 245 TL harcadım. (Bunun 50 TL'si doğalgaza gitti.) Önümde 13 gün ve bütçemde ( kotama göre ) 35 TL var. 10 gün işe gideceksem (bu hafta pazar toplantısı var çünkü) mümkün değil yoluma bile yetmiyor. Dahası Ankara Kitap Fuarı geliyor, geçen yıl iki kez gitmiştim bir hafta içinde. Ve bu tür etkinliklere destek vermek lazım, devamlılık için, e giriş ücretli olur kesin, el mahkum o kotanın üstüne geçilecek. Yeni hedef en azını harcamak. Hadi bakalım. 

 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder