2 Ocak 2016 Cumartesi

yeni yıldan sonra

söyleyecek pek bir şey kalmadı aslında, hala bunun pintilik olduğunu düşünenler oluyor, olsun. sonuçta eleştiriye açık bir hareket bu. ama aynı zamanda destek mesajları da geliyor, bunun için ayrıca teşekkür ederiz.

yılın son siparişi demiştim ama siparişimi teslim ettiğim gün ikinci bir sipariş daha geldi. 2016'nın ilk pastasını dün 9 saatlik bir çalışma sonucunda bitirdim, kollarımın ağrısını anlatacak kelimem yok. bu kazancımla da köpekler için mama alacağım, tabi ki bu mamaların sokak hayvanlarına gönderildiğini de fotoğraflayacağım :)

gönül isterdi ki bu yeni yılın ilk 3 günü hiç harcama yapmayayım ama olmuyor işte, dün sipariş için harf kalıpları almak zorunda kaldım, indirimde yakaladığım için 8.95 TL'ye geldi ve bu benim işim için yapılması gereken bir harcama olduğu için kendimi müsriflik yapmış gibi hissetmedim. onun dışında dünkü toplam alışverişim 13 TL tuttu, (kumbaraya giden küsüratları da ekleyerek yazıyorum)

yeni yıl akşamını elimde şarabım yanımda annem abim ve kedimle film izleyerek geçirdim, saat 12yi bulmadan uyumuşum. sanıyorum bu kararı vermemiş olsaydık, canlı müzik yapan bir mekanda, bir bardak içkiye bir varil tutarı ödeyerek aslında hiç eğlenmediğim halde fotoğraflar için gülümseyerek vakit öldürecek ve sigara dumanından elim yüzüm harap olmuş ve yorgun bir halde eve dönecektim. Evet insanın hayatının bir döneminde bunları da yapmalı diyenler oluyordur, ama ne bileyim. ben hiç o tarz insanlardan olamadım.

bugün 2 Ocak, bankada 251, cüzdanımda ise 20 liraya yakın bir tutar var. bu ay içerisinde elime geçeceğini düşündüğüm yaklaşık 700 liraya hiç dokunmadan borç ödemeyi planlıyorum.

eğer bu ayı başarılı bir şekilde çıkarsam, şubat ayını da bu şekilde geçireceğim. umarım okunuyor, ve en azından bir kaç kişiye de olsa derdimizi anlatabiliyoruzdur.

normalden daha sessiz sakin bir yazı oldu bugün. nedenini bende bilmiyorum.

herkese iyi tatiller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder