18 Ocak 2016 Pazartesi

4. hafta bitti, peki neler yaptım?


kendime geldim, günlük yaşamıma geri döndüm peki neler oldu bu son 4 haftada?

hemmen bir hesap kitap yaparsak 4 haftada toplam 358,5 TL ve 105 Euro harcadım. satın almama kararımı sadece Roma'da 4 günlüğüne bozdum, ama bu kararı verme amacımızı ve bu bozumun da kararımızı etkilemediğini bir önceki yazımda söylemiştim zaten :) ( http://tasarrufvebirikim.blogspot.com.tr/2016/01/22nci-gunun-sonunda.html )

bu 358buçuk Tlciğin 50,5 TL'lik kısmı faturam, 68 Lirası da aldığım siparişler ve pasta denemeleri için ayrılan malzemeler ile eğitim masraflarım. yani sadece 240 TL ile geçindim.

4 hafta boyunca kendime kıyafet ve kozmetik ürünü almadım, mümkün olduğunca dışardan yememeye çalıştım ve başardım. evden yemek hazırladım, yürünebilecek mesafeleri yürüdüm. yeni yılda çok fazla hediyeleşemedim, ancak sevgili ezgiye cupcake yaptım.

(işin komik kısmı yaptığım ve burada da bahsettiği bi hediyenin şu an evin içinde kaybolmuş olması, hala sahiplerine ulaşamadılar!)

ayrıca bu süreçte;

kedimin aşıları yapıldı ve maması alındı. (bu arada aşıların tamamının zamanı gelmiş toplam 260 Tl tuttu!)
kazandığım 120 Tlnin bir kısmı sokak hayvanlarına bir kısmı birikim kutusuna gitti.
500 liralık bir borç ödemesi yaptım.
Telefon faturalarımın biri ödendi. (bu ayın ödemesi 3 gün sonra, ve o tutar ayrıldı)

gerçekleştiremediğim tek hedef kilo vermek oldu, yaklaşık olarak 1,5 kilo verebildim. (Açken ben ben değilim)

benim sürecim henüz bitmedi, 12 günüm daha var, bir sonraki girişim ayın 31inde olacak. o zamana kadar 20 ile 30 lira arasında bir harcama ile yaşamayı planlıyorum.

bu arada, şimdiden önümüzdeki ayın hedeflerini koyuyorum.

bu 4 haftalık süreçte destek olan, dinleyen, anlayan herkese çok teşekkürler. güzel bir deneyim oldu bizim için. bu hareketi ömrümüzün her alanına yayabilmek dileğiyle.

Almayın! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder