3 Ocak 2016 Pazar

üçüncü hafta! tam olarak "harcamama" haftası!

ikinci haftayı bitirdik, siparişler nedeniyle harcamalarım oldukça arttı. dün de sadece yol parası olarak 10 TL karta yükledim. ama sonuç olarak bakarsak,

8.gün ; 19.4 TL (9.45 Sipariş malzemesi)
9.gün ; 13 TL (sipariş malzemesi)
10. gün ; 0 TL

11. gün ; 30 TL (mutfak masrafı)
12. gün ; 13 TL (sipariş için malzeme)

13. gün ; 0 TL
14. gün ; 10 TL

ikinci haftayı toplamda 85,45 Tl ile çıkmışım, bunun 35,45 TLsi malzeme fiyatı. bu ay içerisinde kullanacağım zaruri ihtiyaclarımı bu hafta aldım. kısacası bu haftayı 50 TL ile çıkmayı başardım.

bir aksilik çıkmazsa bu cuma ve haftaya pazartesi arası Roma da olacağım (bana doğru kuvvvetli bir inşallah gönderiverin yine) o yüzden bu hafta TL açısından çok bir harcama yapmayacağımı umuyorum.

bu arada (son pastayı indirimli sattım) toplamda 120 TL kazandım. 100 lirasını birikim için köşeye koydum ve geri kalanıyla sokak hayvanlarına mama aldım. bu hafta içerisinde salı günü onları evimin cevresindeki sokaklarda parklarda paylaştıracağım. :)

herkese az harcamalı haftalar dilerim.

NOT: bu arada dün tandoğan -  maltepe arasını yürüdüm. binebilirdim, hava da soğuktu ama yürüdüm. haberiniz olsun yani. yürüdüm.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder