29 Aralık 2015 Salı

2 . HAFTA BAŞLADI!

2. HAFTAYA BAŞLADIK!

Dün işe giderken aktarmaya karttaki para yetmedi, Küçük Emrah bakışlarıyla gerisin geriye indim otobüsten, zira bozuk param yoktu "fazla kartı olan var mı acabaaaa" diye bağıramadım.  Paralı beklerken yine kartlı geldi. İşe geç kaldım, paralıya bindim derken 3,5 tl gidişe verdim, dönerken mecburen şampuan aldım -9.5 TL :(  - zira saç egzeması var bende, öyle her bir şampuanı kullanamıyorum, Kızılay'a kadar yürüdüm ve 1.5 da dönüşe verdim.  Toplamda 14.5 gitttttigggghhhhh!

Yarın akşam Samsun'a ailemin yanına gideceğim orda da çok harcayacağımı sanmıyorum...(Bilet parası caaaanııııımmmm annemden! )

En nihayetinde dengelenir diye düşünüyorum.

Bu aralar ısınma konusunda tasarruf yapıyorum, bir kat fazla giyip bir derece düşükte yakıyorum ve üşüdüğüm de söylenemez. Soğuk olduğunda yükseltiyorum. (Alt ve üst komşular da yüksek yakıyorlar galiba)


Kısacası faturalar ve aidat da babamdan olunca bana eline ve cebine sahip olmak düşüyor.Bunun için doğru kelime "müsriflik yapmamak"!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder