27 Aralık 2015 Pazar

"almamak nasıl gidiyo?" sorusuna cevabımızdır; 1. hafta!

bol kahveli bol esnemeli bir günaydın ilk önce.

bugün pazartesi, almamaya kara verişimizin ilk haftası bitti! açıkçası güzel geçti, herkese en azından böyle bir hafta boyunca almamayı denemelerini öneririm! :)

hafta sonunu özet geçecek olursam evet cuma gününü harcamasız kapattım, ancak cumartesi günü 51,5 lirayı (evet elli bir buçuk lira, ELLİ BİR BUÇUK . ühü!) turkcell faturama verdim. kahrolsun bağzı taahhütler. pazar gününe sınav koyup da hem tatilimi hemde 3 liramı gasp eden okuluma da burdan küçük şirin kalpcikler gönderiyorum.

gelelim bu bir haftanın sonunda ne oldu,

1. gün 0 TL (yeeey <3 )
2. gün 6 TL
3. gün 9,45 TL  (5 kuruş kumbarayaa :) )
4. gün 15.5 TL
5. gün 0 TL
6. gün 51.5 TL  (kahrolsun kapitalizm)
7. gün 3 TL

sonuç olarak, eğitime ayırdığım 12.5 ,  faturama ayırdığım 51,5 ve pasta siparişine ayırdığım 7,95 haricinde 19,5 lira ile yaşayabilmişim.

bu süreç içinde kendimi temel ihtiyaçlardan yoksun bırakmadım. sadece bir kaç küçük düzen değişikliğiyle başardım bunu. geçmiş haftaların bir özetini çıkardığımda, haftalık en az 70 lira  (eğitim ve faturalar bu rakama dahil değil) harcadığımı düşününce kendimi son derece başarılı sayıyorum. :)

şu an ki amacım ocak ayının 8'ine kadar cüzdanımdaki 35 TL ile yaşayarak, bu paradan hem yakın çevreme minik hediyeler hazırlayıp hemde kendime minik bir yılbaşı kaçamağı ayarlayabilmek.

hani sen yuvarlak rakamlara takıktın 8'i nerden çıktı derseniz, kısmetse ayın 8 inde 3 günlük iş sebepli bir Roma gezim olacak. Okuduğunuz yerden bana doğru kuvvvetli bir "hadi inşallah!" gönderin lütfen.

Romaaaa! <3 tamam sakinim. günü tabbiki de 0 liraya kapatmaya çalışacağım. bol kazançlı, az harcamalı keyifli bir hafta olsun! ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder