25 Aralık 2015 Cuma

Hayalleriniz varsa daha kolay oluyor !!

  
 Evet ben de satın almıyorum.! Çünkü çok daha güzel şeyler yapmak için para lazım :)

   Bu işe sonradan dahil oldum. Baktım, bizim kızlar bir yola çıkmış "aa bensiz olur mu hiç! " dedim ve işte buradayım. Ezgi ve Gözde bu işte baya ciddiler. Bende onlara olabildiğince ayak uydurmaya çalışıyorum. 
   Aslında bu fikri sevmemdeki en önemli neden, para biriktirmem için mükemmel bir fırsat olması. Zaten normal hayatımda da alışveriş delisi olan bir kız değilim. Hatta tutumlu bile sayılırım( tabi ki cimri degilim. Tutumluyum! Arada çok büyük fark var :)) Para biriktirip çok daha eğlenceli aktiviteler yapmayı tercih ediyorum. Arkadaşlarımla o cafe senin bu cafe benim gezmek çok güzel tabi ki ama ona da para dayanmıyor anacım.. Herşey ateş pahası. En basiti 50 kuruşluk çaya bile 3 lira veriyoruz. Giderim çayımı evimde, anacığımın elinden içerim.

 PARA BİRİKTİREREK YURTDIŞI SEYAHATİ YAPMAK..! 

   Ben yaptım, valla oluyor. Her ay elime geçen paradan ayırabildiğim kadar köşeye attım. Arada canım ablamın ve halamın desteklerini de inkar edemem tabi ki. Arkadaslarım orda burda gezerken ben azmettim, gitmedim (en azından hepsine), özel dersler verdim tabi öyle saati bilmem kaç lira olan özel derslerden degil, komşu kızına destek attım, annesi de sağolsun benim projeme destek attı :) Falan filan derken tam 2000 lira bitiktirdim ( Bu mu yani demeyin. Bir öğrenci için, ki aylık 250 lira geliri olan bir ögrenci için büyük para! ) 

  Daha sonra güzel bir ekiple kısa film yarışmasına katıldık ve 3. olduk. Ordan da geldi mi 2500 TL. Oohh mis... :) sonra mı?? Sonrası ver elini Orta Avrupa.!

 Uzun lafın kısası, sizde hayatınızda ufak tefek tasarruflar yapıp hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bizim gibi hayatınızda hiçte elzem olmayan şeyleri satın almayarak para biriktirip, müthiş deneyimler kazanıp, tatiller yapabilirsiniz. Yapabildiğinizi gördükçe de daha da heveslenecek, aslında sizin için nelerin daha önemli olduğunu keşfedeceksiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder