29 Aralık 2015 Salı

Almayın, İhtiyacınız yok!

Günaydın, ben bi şuraya güzel bi playlist bırakayım, öyle uyanalım sonra konuşurum!

https://www.youtube.com/watch?v=AQGG460CFqE otomatik oynatmadan devam ediverin siz!

beni en çok zorlayan yerler avmler, butikler falan değil marketler, evet bildiğimiz süpermarketler. boğazına düşkün ve mutfağı seven bir insan olarak, bir kutu pudingin, kepekli unun, pişirmelik çikolatanın yanından geçmek zor oluyor. e onlar temel madde niye almıyorsun diyenler varsa, e çünkü ihtiyacım yok. eskiden olsa aman kullanırız ya, yeni bi tarif denerim diyerek ne varsa alıyordum.

sonuç mu? yeni tarifi deniyor, hem kendime hem çevremdekilere kalori kitliyordum. artık sipariş olmadığı sürece yeni malzeme almıyorum. ve bu da ciddi bir tutarı harcamamak demek.

dünü harcama yapmadan kapatamadım, 10 lirayı temizlik malzemelerine (şaşırtıcı derecede küsuratsız bir 10 liracık tuttu), 9.45 lirayı da sipariş malzemelerine harcadım. ancak kendimi tuttum ve ihtiyacım olmayan hiçbir şeyi almadım. bugünü de harcamasız kapatmak isterdim ama büyük ihtimale yine bir sipariş malzemesi için harcama yapacağım.

kendimi nasıl hissettiğime gelince, daha mutluyum. eskiden ihtiyacım olduğunu düşündüğüm gereksiz şeyler için alamadığım bulamadığım zaman hafif hezimetler yaşardım. çok beğendiğim ama aslında hiiç ihtiyacım olmayan siyah bir botun numarasını bulamamak, evde aynı tondan 3 kıyafet olmasına rağmen almak istediğim elbisenin üzerimde istedğim gibi durmaması gibi sıkıntılarım olmuyor artık. indirim yazısı kovalamıyorum her yerde. ya da sadece sohbet etmek uğruna her akşam dışarı çıkıp almaman gereken 1000 kaloriyi alıp, üzerine bir de fahiş fiyatlar  ödemiyorum. daha rahatım, daha mutluyum. bazen zorlanıyorum. ama daha iyiyim. almamayı başaracağım. https://www.youtube.com/watch?v=Cp_RyTmDirk


 evet her gün rengi eşitlenmiş bir cilde ihtiyacım yok. ama çalışma ortamının lanetine daha fazla karşı koyamadım, ay canıııııım hastasın galibaaa sorularından bıktım ve bugün bastım  yüzüme makyajı. ileride oluşacak kırışıklıklarımdan günümüz çağının güzellik anlayışı sorumludur!

herneyse, artık yeni yıla iki gün kaldı, hediye merasimini açıyorum, hem yeni bebeklerimi denemek (gingerbread house kalıplarımı) hemde ufak el ürünleri hazırlamanın vakti geldi. yakın arkadaşım ezgi için ufak minik bir süprizim olacak, biter bitmez yapımını buraya yükleyeceğim. ve bu hediyeyi sadece 50 kuruşa yapmış olacağım! Ezgi bebeğim eskiden olsa bu hediyeyi ucuza getirmekten utanır, çam sakızı çoban armağanı derdim ama hayır. bu seferki el emeği göz nuru sistem karşıtı :) burdan minnik bi spoiler verelim! herkese güzel ve tasarruflu sistem karşıtı günler!


almayın yavrularım, almayın. ihtiyacınız yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder