25 Aralık 2015 Cuma

3. gün ve 4. gün

3. VE 4. GÜN 

Kısaca 3. gün, dönüşte bir arkadaşım gideceğim yere kadar götürdü ve yaşasın ev yemeği dedik Gözde ile:) 3. günü 2.67 ile kapattım.

Ertesi gün de aynı şekilde döndüğüm için yine yol ücreti ödemedim. Ofiste yoğurt vardı, ekmekle onu "götürürüm" diye düşünürken baktım öğle yemeği vakti gelmiş bile! O sırada el yapımı bir kartpostal yapmaya çabalıyordum - yeni post el yapımı hediyeler hakkında olacak-.

Dönüşte de aktarma yapınca 4. günü de 2.67 ile kapattım.

Az önce halamla telefonda konuştum o da destek veriyor, çok mutlu etti beni.Yaptığım hesaba göre, evde yiyerek, ihtiyacımdan fazlasını satın almayarak haftada 60 TL kar ediyorum. Bu da aylık 240 TL! E az mı?


O para ister iyiliğe (ihtiyaç sahibini doyurmaktan, muhtaçlara kıyafet almaya, kediye köpeğe mama dağıtmaktan belli hastalıklar için kurulan derneklere bağışlamaya)  ister kültürel materyallere, ister çok istediğiniz bir hayalinize harcanabilir. Boşa gitmemesinin verdiği huzur bile yeter!

Dün akşam, Gözde'nin puding için açtığı sütü değerlendirerek sütlü poğaça yaptım. Bununla ilgili post gelecek! Kalan süt ve kandil simidinden kalan yumurta aklarını kullanarak da omlet yaptım. Poğaçalar hem dün akşamlık yemeğim hem de bugünün atıştırmalığı oldu! Omleti de kahvaltı yerine yedim.

Bir de bir şeyi fark ettim, bazen televizyonu açmamak gerekiyormuş, kendinizi dinleyin, kendinizle konuşun! İyi geliyor inanın. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder