27 Aralık 2015 Pazar

EL YAPIMI AYRAÇ VOL:2

Merhaba

Yeni yıl hediyesi furyası devam ediyor, benim gibi kitap kurdu olan sevgili abime de bir el yapımı ayraç hediye etmek istedim. Evde daha önceki misafir çocuklardan birinden kalan bir at olduğunu hatırladım. Bunu ayraçta kullanayım dedim. İşte tarifi:
Malzemeler
-502 yapıştırıcı (parmaklarınızı yapıştırırsanız asetonla çıkartabilirmişssiniz öyle okudum :) )
-Küçük bir oyuncak
-Maket bıçağı

-Bir parça kurdele
-Tahta bir çubuk, eski bir makyaj/suluboya fırçasının sapı ve ya ucu açılmamış kalem, çubuk şeklinde topuz tokası (bunlardan biri)
Yapılışı
-Oyuncağın altını ortasından delin ama derin bir delik olmasın
-Çubuğun tepe kısmına yapıştırıcı sürün üstüne biraz kurdele sarın, kurutun.
-Kurdelenin üstünü uhulayın. Oyuncakta açtığınız deliğe oturtun.

Not: Benim şansıma oyuncağımda bu boşluk vardı, çiçeği düşmüş topuz tokam ayraç yap beni diye gözüme bakıyordu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder