31 Aralık 2015 Perşembe

MUTLU YILLAR!

herkese musmutlu tasarruflu yıllar! 


son yayınımızı salı günü yapmışız, salıdan bu yana ne oldu?
salı günü 13 lira sipariş malzemelerine ödedim. (bi bitmedi lan ne malzemeymiş dediğinizi duyar gibiyim :D ) çarşamba günü harcamasız geçti ve bugün kendime minnişko bir hediye verdim; yılbaşı mutfak masrafıma 29,30 TL gibi bir tutar harcadım. yaşasın vişne şarabı! ha bu arada, pastayı da teslim ettim ve 60 lira kazandım. hemmen sokak kedilerini mama aldım! bu soğukta onları aç komayın e mi? 60 liradan geriye kalan 50'yi de birikim için bir kenara ayırdım.

bugün yılın son günü ve su son 11 gün için ufak bir hesap yaptım;

temizlik malzemesi, siparişi, eğitimi, mutfağı, faturası derken, 11 günü 135 lira ile çıkmış bulunmaktayım. şu an oldukça yüksek bir rakam olarak görünebilir. ama bu süreçte bu tutar içinden alınanlar önümüzdeki bir ay boyunca kullanacağım malzemeler olduğu için gelecek haftalarda harcamalarım iyice azalacak.

yılbaşı hediyelerinin yapımında sınavlar nedeniyle minnik bir aksaklık yaşadım, umuyorum yarın bununla ilgili bir giriş daha yapacağım.
beni derinden yaralayan bir konuya da değinmek isterim, aldığımdan beri gözlerimden kalpler saçarak baktığım ve denemek için sabırsızlandığım gingerbread evim teoride mükemmel pratikte felaket giderek başarısızlığa uğradı. henüz bu yenilginin ağır izlerini taşıyorum. aslında pek bir malzeme ziyanı söz konusu değildi, ama yine de hayal kırıklığı ve derin bir üzüntü yaşadım.

başarısız olan malzemeleri tabiki atmadık, robotta çekip üzerine puding ve krema katarak cakepop hamuru yaptık, şimdi kendisi bizim yılbaşı tatlımız!



buraya sipariş pastamın  fotoğrafını da ekliyorum. siparişten kazandığımın %15 ile 20 arasında bir kısmını sokak hayvanlarına mama olarak  harcamaya karar vermiştim, bugün bunu da mümkün kıldık ve yılbaşım daha güzel bir hale geldi. bana sipariş veren sevgili Filiz Biçer'e de buradan kocaman bi teşekkür!

haaaa bu arada, bu süreçte yaklaşık olarak 1,3 kg vererek 73 kilodan 71,7ye indim!

daha az harcamalı, daha mutlu, daha sağlıklı, daha fit ve huzur barış dolu bir 2016 yaşayabilmek dileğiyle! herkese mutlu yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder